Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, March 31, 2010

tikus oh tikus

semalam tengok berita tv3..din beramboi koma sbb terkena jangkitan kuman yg dibawa oleh tikus..

penah baca satu blog ni, kak nadya adik dia meninggal disebabkan terkena jangkitan kuman ini..kuman ke virus ker, aku pun tak sure sngt la..yang pasti ianya membahayakan..

sungguh menakutkan..sekarang kena lebih berhati2..sbb tikus ada di mana2 aja..

boleh tak kalau aku nak bunuh tikus2 tue semua???tapi daya ke aku nie???ingat tikus nie sikit??lagi2 kat area umah aku la nie..subhanallah punye la banyak..patu tikus2 nyer smua gemuk2 belaka..seyes wehhhh..menggelikan..

* dulu masa kecik, penah kena gigit ngan tikus mondok..sakit tue..nasib baik masa tue takde lagi virus nie..kalu tak, rasanya da lama aku "padam"..

semoga allah terus melindungi aku dan seluruh keluargaku

1 comment:

  1. dah pandai wat link ea cha..
    hehe..sape ajau tuh cha...
    hikhik..

    ReplyDelete