Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, March 24, 2010

Tag diri sendiri

da tak de keje kan..so, kita buatla soklan2 nie..nak tunggu org tag,takde maknanya..haha

1) SIAPAKAH DIRI ANDA DI RUMAH?
kalau dirumah di Kg. Pandan nie, seorang isteri kepada En. Fahmi, Mama kepada Ahmad Zahin..adik ipar paling bongsu dalam keluarga sebelah suami dan of course menantu paling bongsu..

kalau kat rumah mak abah, kakak ke dua pada 5 lagi adik2 aku..kakak yg garang (haha)..

2) SIAPAKAH DIRI ANDA DI SAMPING RAKAN?
kawan yang gila2..kawan yang mudah dibawa kemana saja..ckp la nak g mana pun, komperm aku FOLLOW..g tandas sekalipun, hahaha...

3) 5 BENDA YANG ANDA IDAMKAN TAPI BELUM TERCAPAI
bukan takat 5, tapi berpuluh nie, mcm ner tue??

first, nak jadi seorang isteri dan mama yang terbaik pada keluarga aku..
second, nak berbakti pada mak abah aku..kalau dapat, nak hantar mak dan abah pergi haji
third, nak beli rumah...walaupun abah zahin dapat rumah, tapi tetap nak beli rumah sendiri gak..
fourt, nak beli keter..sebelum tue, nak dptkan lesen keter dulu..
Fifth, nak berikan yang terbaik tuk ahmad zahin dan anak yang seterusnya..dari segi pakaian, pemakanan, pembelajaran...

4) SIAPAKAH NAMA PASANGAN ANDA?
Mohd Fahmi bin Hj. Mokhtar

5) 5 PERKARA ANDA PALING SUKA PASAL PASANGAN ANDA?
dia comel
dia penyayang
suka pujuk aku walaupun kadang2 aku yang merajuk tak tentu pasal
sayang pada ibu bapa dia..kalau dia syg ibu bapa dia, insyaallah dia akan syg kuarga dia (aku dan zahin)
akan tunaikan apa je yang aku minta..kalau susah nak ditunaikan dalam sekelip mata, akan diusahakan juga...

6)BILA TARIKH ANDA COUPLE
7 Julai 2007

7) KENANGAN PAHIT BERSAMA PASANGAN ANDA
entah, rasa mcm takde..

8)LAGU TEMA CINTA ANDA
tak ingat la..hahahhahaha

9)PERUBAHAN YANG INGIN DILIHAT PADA PASANGAN ANDA
dia berhenti merokok seperti yang dia janji..(abah zahin janji nak berhenti merokok time besday aku tahun nie..)

10) TAG 10 RAKAN LAIN
sesiapa sajer yang baca blog nie..




No comments:

Post a Comment