Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 2, 2010

AKU BENCI DIA

malam tadi, lepas golek2 ngan zahin, zahin tido, aku pun tido gak...

dalam tido, datang mimpi..aku mimpikan seorang HAMBA ALLAH tue..subhanallah..naper mesti dia yang datang dalam mimpi aku???naper mesti dia???KENAPA???

DIA seorang yang aku penah kenali satu masa dulu

DIA seorang yang pernah menyayangi diriku satu masa dulu

DIA juga seorang yang penah dekat dengan seluruh ahli keluargaku

DAN DIA juga seorang satu-satunya INSAN yang membuatkan aku dan ibu bapaku menangis diatas KEPUTUSAN yang dia ambil suatu masa dulu

dan sekarang, ALHAMDULILLAH, aku bahagia tanpa dia disisiku..ALLAH s.w.t telah ketemukan aku dengan insan yang lebih baik daripada DIA..

ALLAH telah temukan aku dengan insan yang lebih menyayangi diriku daripada DIA yang penah menyayangiku satu masa dulu

ALLAH telah temukan aku dengan insan yang tak pernah menyakitkan ati aku dan keluarga ku sepanjang kami berkawan lebih baik daripada DIA

tapi, kebelakangan ini..entah bagaimana DIA berjaya menjejakiku...

aku tak minta pun dia mencariku, malah aku harap sangat agar dia takkan mencariku tapi .............

akhirnya kami dipertemukan semula melalui hubungan SMS..dia sms aku..

aku ingatkan dia dengan niat nak berkawan..pada aku, kalau niat dia baik, aku pun baik..

tapi, tue semua lakonan..

dia bermasalah ngan isteri dia, barula mencari aku balik..dia ingat dia tue siapa

dan dia ingat aku nie siapa???

DIA dan ISTERI dia dan MAK dia sama2 PSIKO...

DIA gila TALAK, yang si ISTERI mcm bagus (padahal dia la jd punca akan smua nie, bleh nak salahkan aku plak kan,.BANGANG!!!)DAN MAK dia yang PSIKO (dia boleh sokong anak dia cari aku balik..APA KEJADAHNYA???)

Cerita dengan aku, tengah gaduh ngan isteri...rumah tangga tengah goyah..tapi isteri tengah tunggu nak melahirkan anak yang kedua...WHAT THE HELL!!!

SI ISTERI pulak mesej aku, marahkan aku dengan bahasa yang kasar..tanya aku nape aku cari laki dia balik...

HELLO, AWAK INGAT LAKI AWAK TUE SAPA NAK SAYA GILAKAN??TOLONGLA!!!..

terang2 hp laki ada ditangan, smua bukti ada kat dlm hp, lagi mau tuduh aku kan??????BODOH PUNYE POMPUAN!!!

si MAK pulak, dengan tak bersalahnya mengaku kat si isteri (menantu dia la) yang memang si DIA (anak dia) cari aku sebab nak tuntut segala barang yang dia penah bagi pada aku dulu..DAH TERANG2 MAK MERTUA KO CKP LAKI KO CARI AKU DULU, LAGI MAU TUDUH AKU CARI LAKI KO DULU KAN????BODOH PUNYER POMPUAN!!!

kepada DIA, tolongla jangan muncul lagi dalam HIDUP AKU..

p/s :- syg, mama tau syg kadang kala baca blog mama..mama bukan nak ungkit smula cerita dia, tapi sbb malam tadi dia muncul balik dlm mimpi mama..mama tak minta pun syg..SUMPAH..dlm hati mama sekarang HANYA ADA ABG, DAN ZAHIN..MAAFKAN MAMA SYG...MAMA SYG SNGT KAT ABANG..SYG SMPAI MATI..

2 comments:

  1. cha..
    siyes..
    aku rase cem nak nangis..sebak..
    tak tipu..walaupun ko nampak aku very da brutal girl..
    tp bila tang kita perempuan neh yang disalahkan..wlupun hakikatnye salah tu milik orang sebelah sane...
    aku rase sedeh sangat..
    kenape kan...bila kita berniat baek..orang salah anggap..dan amek kesempatan..
    bila kita buat jahat sikit..orang akan ingat sampai mati...

    ReplyDelete
  2. kesian kan kat aku..aku tak buat kat orang pun..aku tak kacau hidup orang, aku tak rampas hak orang, tapi org kacau hidup aku,org rampas hak aku...

    ternyata dia mmang bukan untuk aku...ALHAMDULILLAH...

    so, cri betul2, donat...restu ibu bapa tu yg penting..

    p/s :- jauhi org ayer keroh heights...:-)

    ReplyDelete