Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 26, 2011

demam

*muka budak demam*

isk, lama sungguh la tak membebel kat sini
takde orang nak baca
tak kisah pun
yang aku tau, aku ada tempat tuk membebel

dulu, slalu membebel kat diari
sudahnyer, tertinggal kat tmpat lama
then org lain jumpa
malu makkkkkkkkk wehhh

la nie
insaf
tak mo diari2 la bagai
zaman pun da moden
mana main diari2 ni lagi

ahmad zahin demam
just batuk je sebenarnya
tapi azabnyer
siang hari, ligat dia main
malam hari,
amek ko
batuk tak henti2
susah dia nak tido
sian dia
4malam da rasa aku tido aku ngan dia tak nyenyak
dia siap muntah lagi
aduiii
sakit jiwa aku dengar
mcm kena siat2 je ati aku nei

tadi bawa g klinik kerajaan
berjam tunggu
sudahnyer dpt 1 ubat jer
ubat batuk
klu g klinik swasta aritue
kena nebulizer
kurang2 kurang la dia nyer kahak
g kerajaan
dpat aper?
ubat jer la

smpai opis, lagi setengah jam
waktu makan
jawabnyer takde la g makan
nasib da makan kat umah tadi

tekak pun sakit
tanda2 nak demam
kalu nak demam,
demam minggu dpan eh
leh mc
takyah cuti
wahhahhahahah

No comments:

Post a Comment