Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 18, 2011

kesan yang kedua, hari yang kedua

arini pakai lagi PREMIUM BEAUTIFUL
nak test leh muat ke tak
kebaya ketat aku yang aku pakai 3tahun sudah

masih muat korang..
serius
siap berbentuk lagi badan aku yang da sedia lari allignment dia
budak2 mahkamah
pegawai2 mahkamah smua kerumun aku
tanya apa rahsia

mana ada rahsia ape2
pakai PREMIUM BEAUTIFUL jer
hehehehee
ada lagi yang tak percaya
siap pegang2 badan aku
da pegang
baru percaya yang aku pakai
set PREMIUM BEAUTIFUL

jadi ratu kebaya aku arini
hahhahahah
*gambar nati la aku upload ok*

ni bukan rekaan
betul2 punyer testimoni
aku pakai selama 8jam ari bekerja

balik umah, buka set
badan masih lagi terbentuk

tak percaya,
boleh cuba sendiri

suami aku pun cakap
"badan mama da kurus la"

aku tau, dia tak perli
dia mmg jujur

nak kurus makan jusmate 5,
berminggu, berbulan
baru nampak kesan
aku pakai PB, dua ari jer,
baju 3tahun sudah, aku muat pakai

pk sendiri la
mana lebih berkesan
:-P

1 comment:

  1. waaahh... x sabar nak jupe ko n tengok hasilnye.. hehehe

    ReplyDelete