Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, January 14, 2011

kurus macam aku

takde sebarang rahsia pun badan aku leh kurus cmnie
bayang kan eh
masa bujang smpai kahwin (belum ngandung)
berat aku maintain 48kg
dengan tinggi aku nie
nampak sangat aku kurus

bila ngandung 9bulan 9hari
berat aku cecah 68kg
beza 20kg tue
besar tak besar la aku

sekarang nie
badan aku da turun balik
ke paras normal
takde la kembali ke 48kg tue kan
skarang nie 52kg

tapi ok la kan
ko ingat senang nak turunkan 20kg tue sekelip mata?
hohohohohohoh

untuk yang susah turun,
ada cara nak turunkan berat badan
tak payah susah2 nak g slimming
tak payah susah2 nak makan jusmate 5 la
beyoung la
bagai2 tue

cuma pakai premium beautiful jer
rasa ramai da tau pasal product nie
aku da pakai
mmg ada kesan
serius

berminat,
korang contact
dengan dia
kalau korang takleh bayar cash
bleh buat installment
yang penting
takde paksaan
nak,
boleh bincang ngan puan besar
tak nak
tak per...
tapi jangan menyesal
hahahahahahha

1 comment: