Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 4, 2011

jelesnyer

arini abah zahin cuti
cuti g tinted buah hati dia lagi sorang tue
apa lagi kalau bukan WUN 8045 dia tue
baucer tinted dia expired arinie
so, kena la tunaikan jugak baucer tinted tue
RM500 tue
sangat la rugi okeh kalau tak dipakai
kalau pun tinted tue harganyer lebih RM500
tambah sikit je lagi
takde la banyak sgt belanjanyer..

jadi aku sangat la jeles kalau abah zahin cuti sorang
aku nak cuti
tapi tak apply pulak
tak mo la el
sbb nak buat rekod baik taun nie
hahahahahah

pagi tadi, g keje, ahmad zahin leh melalak mcm biasa
sian dia
beriyer2 menangis
kalau la ktaorg ni ada car sit
mau aku suh abahzahin bawa dia anta aku
masalahnyer takde...
terpaksa la tengok dari jauh
si zahin menangis
sekali dua menangis jugak la aku tengok dia
ni da biasa
hati da lali...

No comments:

Post a Comment