Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, April 7, 2010

kisah arinie

arinie, rasa badan macam tak baper sedap..tapi kuatkan jugak..yela, da dua ari cuti kan..tak elok plak kalu arinie mc kan..

pagi2 kul 7.15pagi, da kuar umah..heret si montel tue skali..anta kat umah pengasuh..

kul 7.40pg, da smpai opis..ingat nak g breakfast, tapi tekak mcm tak best je..ada rasa nak muntah gitu..

perut pun tak baper best..rasa mcm nak mencirit.

sudahnya, kul 10.30pg mcm tue, g 7e..beli coke..ha kau, punye sendawa da mcm badak sumbu. gile kuat.puas hati aku.kuar pun angin yg dok berlegar2 dlm perut aku nie..

lunch time, makan kat nautica cafe..subhanallah..dia punye nasi goreng kampung, spoiled kan selera aku la..masin giler..baper suap je luak..time nak bayar, ada dua tiga org lagi pulangkan nasi goreng kampung..tak psti naper..adakah sbb masin atau ada smthing dok dlm nasi goreng tue..

otw balik opis. beli buah. ni lagi buat aku nyirap.hak yg jual pun..aku dok dpn mata dia, mampus dia tak layan..ikut ati mau je aku belah, tp pkkan nati aku lapar sbb makan tak abis td kan, aku dok la congok dpn mata dia smpaila aku dlyan..

rite nau, tengah menghitung waktu nak balik..wlupun aku balik 5.30ptg, aku ttp nak countdown..nak amek si montel

perut tak sedap, tekak loye2, paler sakit = mood buat keje
langsung terbang..

3 comments:

  1. ha...mengandung ke cha?????

    TAHNIAH!

    ReplyDelete
  2. amboi mama...sudah ader kaler blog mama ek....nie yg besh nie...baru ceria blog mama...hehehehe...tapi nk tanye ckit...mama ngandung ker???hehehehehe

    ReplyDelete
  3. bila plak den kata den ngandung???
    isk,isk,isk....
    perut masuk angin la..
    ADOYAIII

    ReplyDelete