Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, April 7, 2010

*MENGANTUK*

da dua ari cuti, masih rasa mcm tak cukup rehat jer...

ari isnin cuti sbb anta mak mertua g klia. mak nak g menunaikan umrah..sedih nak lepaskan mak pergi..smoga mak kembali ke tanah air dengan selamat..

ari selasa pun cuti..cuti sebab nak dok lepak2 kat umah..tak ler..sebenarnya cuti sbb nak tngok keadaan zahin. ari nie baru nak anta zahin ke rumah org..nak tgok dia bleh ke tak (menangis ke tak)..dari kul 7.30pg smpai kul 6.15petang, tiap detik aku tgok jam..yela, mcm tak best jer cuti tapi zahin anta kat umah org..sunyi tue..bila jam tepat kul 6ptg, terus ajak abah zahin g amek zahin..yeah..tak sabar nie nak pelok ciom zahin..smpai2 jer, zahin punye mata mak ai..punye bengkak..da agak da..mesti melalak punyer..makcik yg jaga zahin pun ckp zahin kuat meragam..hahaha..seharian aku tinggal kat umah pengasuh, sekali je dia tido..isk,isk,isk..bleh boleh dia tahan mata taknak tido..

dapat kat pelukan aku jer, terus senyum..

masuk keter, da mula membebel2 (bahasa dia la)

nak g cari stokin..so, g kedai manjaku..

tak sampai kat kedai, da lelap la..punye la lena..isk,isk,isk..sian aku tgok..

ikutkan hati aku nie, aku nak jaga zahin sendiri..aku cukup sedih nak tinggalkan zahin dijaga org..aku takut jadi ape2 pada dia..aku taknak menyesal..tapi, nak jadi surirumah, sape plak nak bg wit kat aku tiap2 bulan..nak bergantung kat abah zahin sorang, memang tak mencukupi..biasala, maintenance mamazahin ngan zahin tinggi..ahaks



* zahin ikut muka abah dia atau



* ikut muka aku


mood ari nie sebenarnya sangatlah tidak bermaya

No comments:

Post a Comment