Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, April 28, 2010

cerita dulu

dulu, masa aku kecik, aku ada kawan. sama nama ngan aku. umah pun dekat2 jer..umah aku dpan, umah dia belakang..

tadika sama-sama

sekolah rendah sama-sama..baik sekolah kebangsaan, baik sekolah agama

kelas je tak sama..dia pandai sikit dari aku..

sekolah menengah pun sama2..course pun sama..kitaorang sama-sama amek sains perakaunan, kelas berbeza la..

sambung belajar pun sama-sama..dia uitm, aku poli je..

aku amik diploma, dia pun amek diploma..

dia amek degree, aku tak amik degree..

dia belajar , aku da mula kerja..

aku da kawin, dia masih bujang..

aku kawin, dia datang..(nasib baik dia dtg, kalu tak, agaknyer aku da majuk panjang ngan dia, hahahah)

tapi....

baru nie dapat tau dia da tunang..

aku tak tau pun..

nama pun aku tak tau, cmner plak aku nak dtg majlis dia kan...

tapi tak terkilan pun..

sbb mgkin salah aku gak

lama tak berhubung dengan dia

sejak kawin, jarang jumpa dia

balik umah mak pun, dok jumpa mak, abah dan adik beradik jer

kwan2 kampung, semua lupa

baru2 nie jumpa dia kat fb..terima kasih fb sbb temukan aku ngan dia dan kawan2 lama yang lain..bertapa jauhnya aku bawa diri (jauh la sangat kl tue kan)

gile ramai kawan2 lama aku yg takde dlm friendlist aku kat fb...

dan dari fb gak aku jumpa kawan aku, si nisa..

bestfriend gak tue..

ari nie, ari lahir kawan aku tue..aku panggil dia CACA

so, CACA, all the best for you...moga allah sentiasa memberkati hidup ko..moga cpat2 akhiri pertunangan ko tu dengan ikatan perkahwinan..sungguh tak sabar aku nak tgok ko naik pelamin...SERIUS..
ni la dia orgnye CACA..

nota kaki :- aku sebenarnya rindu sangat ngan kawan2 lama aku..teringin nak jumpa dorang balik, imbau kenangan dulu tapi semua da berubah..masing2 ada tanggungjawab , masing2 ada komitmen yang membatasi segalanya..cuma yang aku harap, biarlah berjauhan, janji jangan putus hubungan persahabatan ini..sayang semua kawan2 aku...

No comments:

Post a Comment