Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, October 19, 2010

rajuk dihati

pada siapa untuk aku luahkan apa yang aku rasa ini
alangkah baiknya jika si kecik itu faham apa yang mama dia rasakan sekrang nie..

aku perlukan seseorang yang bisa memahami
aku perlukan seseorang yang bisa boleh rawat hati ini
aku perlukan seseorang yang bisa boleh kembalikan senyum dan tawa aku
aku perlukan seseorang yang bisa menyokong aku
aku perlukan seseorang tapi siapa..

yang pasti, ada rajuk dihati

puas sudah aku berfikir
patut kah ada rajuk dihati aku
sekali fikir, patut
sekali lagi fikir, tak patut

bukan tak pernah aku rawat sendiri ati aku
berulang kali
kali nie berulang lagi
mungkin permintaan aku selama ini terlalu payah untuk di laksanakan

tak per la
untuk sekian kalinya
aku takkan meminta apa2 pun selepas ini
untuk elakkan ada rajuk dihati
yang bisa aku rawat sendiri

aku da letih
biarlah ianya baik sendiri
sudah puas air mata ini mengalir dengan sendiri
tanpa henti


No comments:

Post a Comment