Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, October 4, 2010

GIGIT MAMA!!!

nampak gigi bawah jer dik,
yang ni nampak geraham dia

oh anakku..

hobi dia sekarang adalah menggigit..

sakit weh dia gigit..

gigi dia sikit punyer banyak

sama balance atas da bawah

geraham da ada dua okeh..

sepupu dia baru ada 4 batang gigi

* tang gigi ko mmg hebatlah dik,

time dia geram, dia gigit bahu aku
time dia geram, dia gigit pipi aku
time dia geram, dia gigit rahang aku
time dia geram, dia gigit jari aku, lutut aku, tapak tangan aku
time dia geram, ikut suka mana dia nak gigit..kadang2 perut aku pun dia gigit
cuma satu yg dia tak gigit, ada lah "susu" dia
oh, sangat bijak okeh..
pandai pulak kan..benda tue tak nak pulak dia gigit..
tapi kalau dia gigit, haruslah aku menjerit bagai nak gile
sbbnyer dia takkan lepaskan okeh selagi aku tak menjerit

sampaikan aku menangis sbb kena gigit dengan anak sendiri..
seyes sakit

da namanya anak kan,..
gigit la banyak mana pun,
aku sebagai mamanya
hanyalah menahan kesakitan
namun utk marah dia, tidak sama skali
sbb aku sangat sayang sama ini budak




No comments:

Post a Comment