Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, October 14, 2010

fikir dulu

tiap2 hari, ada masa mesti buka blog. patu cari blog kak ayu, cari blog kak ina, kak jiey, blog hidd, kak asz. tiap2 hari baca blog meraka2 ini. walaupun kadang takde entry terbaru, tetap buka juga. da jadi satu kemestian la plak..

semalam, kak ayu, kak ina, kak jiey wat post psal blogger..

tak faham la..naper mesti ada orang berhati begitu kan..

kak ayu, kak ina dan kak jiey cuma berkongsi rasa, berkongsi pengalaman, berkongsi cerita..pada aku, mereka bukan nak tagih simpati. malah cerita mereka tu smua boleh jadikan panduan. mereka2 nie smua ibu2 yang hati nyer sangat tabah dengan dugaan dari ALLAH S.W.T.

korang tak rasa mcm mana akak2 nie rasa, dan korang tak tau macam mana sakitnya dorang menghadapi smua nie. tak merasa, jangan la nak sibuk2 mengata..

tak suka baca, belah dari blog mereka. tak payah nak sibuk2 tinggalkan komen yang bakal menambah luka di jiwa..

pernah blog kawan aku, ditiru sebulat2 nya..da kena maki, barula nak minta maaf..selagi tak kena maki, tak tau kesalahan diri sendiri..PADAN MUKA

aku sangat2 kagum dengan semangat yang ada pada kak ayu, kak ina, kak jiey, dan akak2 yang lain. walaupun aku tak merasa mcm mana dorang rasa, sekurang2 nya aku dapat faham..

* sangat kagum ngan akak2 smua

No comments:

Post a Comment