Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 14, 2010

Jalan-Jalan Cari Makan @ CT ONE FORZE CAFE



kedai ni berdekatan dengan Wangsa Walk Mall..

first time cari, tak jumpa..aku ingatkan satu building dengan wangsa walk mall..ghupernya, bangunan lain..tapi dekat la..

kat sini aku upload beberapa gambar tuk tatapan korang semua..

sorila, gambar tak baper cantik..almaklumla, janji ado je gambarnya..hehehhehe..

makanan dia, sangat-sangat sedap..harganya pun sangat-sangat la berbaloi dengan kelazatan makanannyer...

layanan, tip top..mesra, cepat..kedai pun tenang, aman jer...hiasan dia, penuh dengan dunia ketenteraan..siap ada carta parajurit-parajurit yang telah terkorban...alas meja, kain celoreng tentera, baju pelayan, baju celoreng, kasut, boot tentera..

korang semua, patut mencubanya walaupun nasi tue berwarna hijau, mcm pelik tapi sedap wehhhh...

so, enjoy the picture..

*pembuka selera..tak tau apa namanya..dia mcm pulut makan ngan kari daging..memang sedap*


yang ni pula, teh herba cina dengan kacang

ni pulak, makanan aku..nasi patayaa..tapi nama makanan yang kedai tue bagi tak la pulak aku ingat..heheh..telur dia wane hijau tu!!..but, sangat-sangat sedap!!!

yang nie makanan abahzahin..tengok dia nyer bekas makanan..unik siut..nama makanan ni pun aku lupa..namanye NASI KOMBAT kot..hahahha..ada daging, ada sup, ada papadom..yang ini pun SANGAT-SANGAT SEDAP

ni pun nasi kombat gak..sama dengan yang atas..cuma yang nie AYAM...of course la SANGAT-SANGAT SEDAP

ini JUS AMBRA...jus campuran buah KEDONDONG dengan asam boi..

yang nie, ORANGE FLOAT..

dan yang ini...
HENSEM BOY!!!

ok..da kenyang!!! ahahahaha

1 comment:

  1. ngences beb nengok.. hihihihi.. nak try gak p saner.. ti ko bawak aku ae?

    ReplyDelete