Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 21, 2010

Gathering bersama geng TAMAN INTAN

kita enjoy gambar dulu eh...:-)
si comel, AHMAD ZAHIN
dari kiri, BEAR, JACK, AKU, LENNY

DEPAN, AHMADZAHIN


hari ahad yang lepas, aku telah berjaya mengumpulkan kawan-kawan baik aku utk lepak bersama-sama. mulanya aku mmg plan nak g beli barang ahmad zahin yang mana baju dia kebanyakkan nyer sudah kecik, kasut pun sudah kecik, baju raya tak beli lagi, dengan kasut aku takde yang baru, baju abahzahin lagi..wahhhhhhhhh, banyaknyer nak kena beli baru nie..huhuuhuhu..tu yg alang-alang aku nak g shopping kat mid valley, aku ajak gathering skali tue..kebetulan, masa tue most of them dorang free..yang ada aritue, jack + ariff, lenny, bear + adik, dan aku + abahzahin + ahmad zahin + akim (sepupu abahzahin).




mulanya janji ngan jack jam 11 pagi dirumah aku. kata nak tumpang aku. g mid valley skali..tunggu punya tunggu, tak muncul-muncul. msa tue da nak kul 12 da..tepon bear, bear kata jack g ngan bf (arif) dia..mcm ner aku leh tak tau..tepon jack, dia ckp dia g ngan ariff.mmmm, sabar je la..nasib baik aku baru siap. dengar je jack g ngan ariff, aku pun gerak la kuar dari umah. kebetulan masa aku tengah siap, ahmad zahin tengah tido..dari kul 10pg aku siapkan dia..sudahnya kul 12 baru gerak..




jalan punyer jalan, sesat pulak..sampai ke damansara nun..aduiiiii..abahzahin pun. nama jer org kl, tapi jalan ke mid valley pun leh sesat..pusing ntah celah mana, jumpa jugak jalan ke mid valley. parking mid valley penuh. parking plak kat the garden..




masuk mid valley, subhanallah..punyer la ramai giler orang. dorang ni tak reti dok rumah agaknya..bukit bintang ramai orang, mid valley ramai orang..pening aku!!. yang aku perasan, ramai giler orang arab ngan orang cina..orang melayu, tenggelam..hahahaha..




lenny dan bear dah sampai dulu. dak dua orang tue lepak kat ayamas sementara tunggu yang lain. aku sampai je mid valley, terus la ke ayamas jumpa dorang. sampai-sampai jer, sesi bergambar..anak aku (ahmad zahin) abah dia handle..bawak jalan naik stroller. masa aku sampai, bear baru je abis makan.. tak sempat nak pow, haha





dari ayamas, kitaorg ke kedai nasi kerabu. lenny kata kat situ sedap. aku follow jer..abahzahin dengan akim ntah mana hilang..aku kalu da jumpa kawan-kawan, lupa dunia..bergambar lagi sementara tunggu jack + ariff sampai. time nie la, lenny ngan bear aku perkenalkan dengan ahmad zahin. dorang tak penah lagi jumpa ahmad zahin..tengah2 layan ahmad zahin, kawan-kawan aku nie leh dok jer perhatikan aku layan karenah ahmad zahin. reaksi muka dorang tue mcm tak percaya jer yang aku ni da jadi mak..hahaha..aku sndiri pun tak percaya wehh..lagi2 dapat anak secomel ahmad zahin. syukur sangat2 ke hadrat illahi..




makan slow-slow pun jack tak sampai2 lagi..aduh...




dah nak separuh nasi aku makan, barula jack sampai..lepak lagi kat situ sementara tunggu jack dan ariff abis makan. abahzahin dengan akim pun makan ditempat yang sama cuma lain meja..meja kitaorg da penuh..hahahaha...




abis makan, jalan2 satu mall..masuk kedai, kuar kedai..sampai kat kedai kasut viss, jumpa plak dr. fazley. tengah beli kasut bini dia..aku ngan lenny pun rembat kasut dari kedai yang sama.




masuk kedai kuar kedai lagi..tup2 da nak pukul 5. si bear nak tngok wayang citer mantra kul 5 tu.. tinggal la aku, lenny ngan jack..satu hal lagi nak tunggu si bear ni abis tngok wayang sbb kitaorg nak amek sample kuih raya kat bear nie..




masuk kedai kuar kedai lagi..aku ngan kuarga aku lain hala..jack ngan lenny lain hala..da berpecah da..




masuk jusco. hajat dihati nak beli baju ngan kasut ahmad zahin...cari punyer cari, takde yang berkenan dihati. tengok pulak t-shirt polo untuk abahzahin. pun tak de yang berkenan dihati..




letih berjalan dengan ahmadzahin mengamuk (kelaparan), kitaorg g kfc. jumpa lenny ngan jack kat situ smntara tunggu bear abis wayang. dalam kul 6.30, bear datang kat kitaorang. ajak tgnok sample kuih raya dia kat keter, tapi aku da tak larat. so, dorang2 je yg tengok..aku , lain kali..lagipun umah aku ngan bear dekat sajer...




pergi the garden (sbb parked keter kat the garden)..masuk i-setan. jumpa kasut ahmadzahin. beli patu balik.msa tue da nak kul 9 kot..seharian weh berjalan. masuk keter jer, ahmad zahin terus tido..nyenyak gile dia tido..sian dia kepenatan..




sampai umah dalam jam 9.30malam. abahzahin nak kuar balik. nak tgok ongbak 3..aku tak larat nak ikut. baiklah dok umah , tido berpelukan dengan ahmadzahin..lagi syookkk..




apa jadi lepas tue, tak tau da sbb aku da zzzzzzzzz..abah zahin balik dri wayang kul baper pun aku tak sedar..hahaha..




next time, nak kumpul lagi geng2 rapat aku..mcm biasa, aku la the planner nyer..huhuhuh


1 comment:

  1. miahahaha.. sorry la weehh.. aku sms ko daaa.. maybe ko x perasaan.. hehehe.. ingat nak p sendiri.. 'arif ikot lak.. tp kene tunggu die coz parents die ade & nak gerak balik kg time tuh.. sorry la wehh.. lambat sangat n biar korang tunggu lame.. ikotkan hati, memang nak g sendiri.. tp kang merajuk lak buah hati aku tu.. hehehehe.. papehal, best giler rase dapat jupe lik.. nanti jangan la x jadi lak nak p sunway lagoon.. hehehe.. minggu ni amacam? aku single wehh.. 'ariff p jb, jadi pengapit kazen dier..

    ReplyDelete