Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 9, 2010

cerita pasal dia lagi

siapa lagi kalau bukan si buah hati jantung aku tue, AHMAD ZAHIN..

semakin dia besar, semakin dia faham apa yang mama dia ni cakapkan..

dia tau apa itu monkey

dia tau apa itu ball

dia tau apa itu book

dia tau bila dia nak keluar jalan2 kena pakai shoes

dia tau jalan masuk ke bilik dia

dia tau bila kita marah dia

dia faham bila kita ckp time tuk mandi

dia faham bila kita ckp 'adik, hati2, kang jatuh'

dia faham bila kita ckap, ' adik , jom mamam'

yang paling aku terharu,

dia tau macam mana nak sayang aku..

bila aku ckp , 'adik, sayang mama dik'..dia terus dekatkan pipi dia ke pipi aku.

then bila aku ckp,
'adik, peluk mama dik..". dia akan berjalan dengan laju untuk memeluk aku,

*bahagia sungguh bila ada anak sebijak ini. syukur alhamdulillah.




* cubaan untuk buat tanda 'peace' *

No comments:

Post a Comment