Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, April 12, 2011

kat PD pulak

balik dari gambang, rehat seminggu tak pergi memaner, ari jumaat lepas, pergi ke PD pulak. abahzahin da booked dua rumah tuk bercuti. satu umah kitorg, satu lagi umah kakak ipar aku sekeluarga.

kitaorg gerak dari umah jumaat petang. smpai malam la kat pd tu. singgah makan kat kedai JIMAT SEAFOOD. dan2 aku pun terimbas2 kembali segala kenangan aku kat pd dulu. banyak kot kenangan kat sana. dari masuk je pekan pd sampailah hujung pekan pd. merata2 kenangan aku ngn kawan2 kat situ. lalu pulak dpan poli, lagi la terasa rindu. rindu saat2 jadi pelajar dulu. sekarang politeknik pd da jauh berubah. makin besar kawasannya, makin warna-warni warna bangunannya..

tido kat ILF, PD. abah zahin kat orang fama, so leh la booked bilik kat ILF tue. sampai2 jer, masing2 da kepenatan..

yang paling teruja adalah, sapa lagi kalau bukan AHMAD ZAHIN. keluar masuk bilik je keje dia. dengan tak tanggal kasut, mulut menceceh2 bebel2 bahasa dia yang satu butir pun aku tak faham. tapi, aku tau, dia sangat2 seronok dari tingkah laku dia. senyum tak hilang2 dari muka dia..bahagianyer aku rasa sbb dpt gembirakan ati anak aku yg sorang nie..

aku pun teruja gak. teruja nak bagi anak aku mandi kat kolam renang. anak aku suka main air. so, dia mesti seronok dpt main air smpai berbirat..kalau tak caya, tengok gelagat dia nie..



*mama & abah belikan pelampung ben10 utk adik*

*AHMAD ZAHIN dan sepupu dia, KHALIF RUSYAIDI*
*main kat tengah2 kolam dewasa*
*tangan sibuk mengayuh kat air*
*ngan abah. sama kan muka kami, :-p*

*masa mula2 kena rendam dalam kolam. muka ketat jer, ahahahha*
*ahmad zahin, abah dan abg kimi*



lepas nie, trip ke penang dan cameron highland pulak, Yeye!!!

No comments:

Post a Comment