Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, April 20, 2011

gelagat ABG AHMAD ZAHIN

ni berlaku pagi tadi. aku bwa si kecik nie g klinik..amek ubat batuk dan selsema dia. pagi2 smpai klinik, ini yang dibuat (sebelum berjumpa doktor)



*selongkar handbag mama utk cari wallet*
*yeah!! saya da jumpa wallet mama (kenal plak tue wallet aku yg mana satu)*
*duduk tengah2 hall klinik tue nak buka wallet mama*
*mula da kuarkan sekeping demi sekeping duit yg ada*
*duit mama klu tak cepat selamatkan, mau kena koyak*
*mama amek balik wallet..dia bosan, dia g memanjat lak*
*berjaya memanjat tanpa bantuan mama*

tak lama pastu doktor panggil tuk check dia. alhamdulillah, demam dia sikit jer..da nak kebah pun. cumanya sok nak p penang. tu yg nak tak nak kena amek ubat gak..utk standby

dlm bilik doktor, dpt gula2..da sibuk suruh buka lak lolipop tue..aduuyaiii..doktor nie pun, tak yah la kasi anak aku tu gula2.dia bukan tak kenal benda tue gula2..

tapi aku pun yang makan, bukan anak aku yang makan gula2 tue..taknak biasakan dia makan gula2, kang rosak gigi..

p/s :- tengok la sndiri betapa tak terkawalnyer si kecik nie..ada je benda dia nak buat, aduiiyaiii..makin ligat

1 comment: