Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 1, 2011

kenduri kawin

28 Februari 2011 (Ahad), kwan baik aku dari tadika kahwin. nama pun sama ngan aku. akhirnya, bertemu juga jodohnyer setelah lama menanti. rumah dia belakang je dengan umah mak aku, so wajibla aku menghadirkan diri kan..hehehehe. kalu tak datang, mau kena kutuk smpai mati. alhamdulillah, selamat dia jadi isteri orang. alhamdulillah jugak sbb aku dpt jumpa kawan2 sekolah lama aku dulu. bertahun kot tak jumpa. dorang smua dekat2 situ jer. aku je jauh..hahhaha.jauh la sangat kan,...

okey, sama2 enjoy the picture yang ada untuk kenangan..


*yayan, mama dan adik & maz*
*tahniah caca*
*gambar ngan pelamin*
*peace*
*buah hati mama*



No comments:

Post a Comment