Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, March 7, 2011

adik solat subuh

arinie, 7 Mac 2011 bersamaan hari lahir abahku yg ke 56. SELAMAT HARI LAHIR ABAH..

ari nie jugak, ketika subuh pagi tadi.

aku terjaga sbb ahmad zahin yang kejutkan aku. ngamuk nak susu. bangun buatkan susu, aku landing balik smntara tunggu azan subuh. landing punyer landing, tak jadi plak. gosok baju lagi baik. bentang kain tuk gosok baju. msa tue aku buka tv untuk ahmad zahin leka. tengah2 dia tengok tv, azan subuh berkumandang. dan2 tue ahmad zahin berdiri tegak atas kain tu dan angkat takbir ketika berkumandangnyer azan subuh..SUBHANALLAH, sejuk sangat aku rasa bila tengok anak aku mcm tue. dia tau, klu azan, kita solat..da besar da anak aku rupanya..terus aku peluk, dan cium dia berkali2. dia just senyum..

terharu pun ada, gembira pun ada..

terharu sbb anak aku da makin membesar...

gembira sbb anak aku semakin bijak..

alhamdulillahh

No comments:

Post a Comment