Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, February 8, 2011

BEAUTIFUL BODY WITH PREMIUM BEAUTIFUL

WAH, tajuk tak boleh belah siut..

hahahhaha

sebulan da aku pakai
corset premium beautiful

kesan dia pun da nampak kat badan aku

yang pertama,
kesan dia, aku sakit pinggang
pakai corset hanya untuk 2jam
sakit pun hilang

yang kedua
aku dapat sembunyikan tummy aku, ahahahha

yang ketiga
aku boleh pakai balik baju kebaya aku yg 3tahun sudah

yang keempat
bentuk badan aku terbentuk
walaupun bila aku da tanggal corset tue

yang kelima
berat badan aku da turun 2kg

yang keenam
aku da tak senggugutttt

yang ketujuh

yang ke8

yang ke9

dan seterusnya
blum kluar lagi

hahhahhhahaha

takper

ada masa lagi

nti aku bagitau lagi ehh

ni betul punyer

bukan rekaan...

No comments:

Post a Comment