Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, May 18, 2010

tagged

cilok tagged dari mamaelly. heheheh, sori ye kak elly, :-)

Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?
apa yang akan aku buat???hmmm, JANGAN MIMPI NAK JADI KAWAN AKU LAGI..sbbnyer, aku benci org yg tikam2 belakang nie..depan aku, kwn baik ngn aku..belakang aku, jadi musuh aku..aku tak de la baik mana, cumanya aku tak buat kat orang mcm tue, so orang lain tak boleh buat kat aku mcm tue..ADIL KAN..

6 orang di hati anda?
abahzahin, ahmad zahin, mak abah aku (dua2 pihak) , dan adik beradik aku..(lebih dari 6, APA KU KESAH, HAK..HAK..HAK..)

Anda rasa anda comel?
tak comel, cuma CANTIK kot..wakakakkaka..gile perasan!!!

Single or taken?
komperm la tak single da...ada anak da weh...

Blog yang anda suka?
paling suka baca tentang semangat kehidupan orang yang diduga..cukup tabik ngan semangat dorang yang kuat tue...I ADORE U!!!
dan blog kwan aku sorang nie..suka sgt..

adakah bilik anda kemas setiap hari?
katil kemas la tiap hari..bilik tue, kadang2..hakhakhak

Lagu terakhir yang anda dengar?
lagu sudirman tapi tak tau plak tajuk dia..MILIK SIAPAKAH GADIS INI..ha!!baru ingat, hakhakhak

Last text message?
takde mesej sbb hp tak bawak,. huhuhuh

Last phone call?
abahzahin..mmg dia je pun orang yang akan ku tepon setiap ari, setiap waktu..hahhaha

Hari terakhir anda menangis?
hari sabtu lepas. nangis sebab ahmad zahin demam..ahmad zahin rilek je demam, mama dia yang nangis2..huhuhuhhu
*cukup takut kalau ahmad zahin sakit, :-(

List lima color favorite anda?
ungu (purple)
jingga (orange)
hijau (hijau lumut)
merah
hitam

Orang terakhir anda ber-YM?
kakak aku aka mama afni

Game paling anda suka?
paper boy..masa kecik2 dulu, gile betul ngan game nie..skarang tak tau wujud lagi ke tak game nie..

Apa perasaan anda jawab tag ni?
mcm best jer..hehehe

Anda rasa tag ini best?
best!!!!

Tag 10 Rakan anda
sesiapa je yang buka blog nie aku tagged ek...

ok, DONE!!!




No comments:

Post a Comment