Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, May 3, 2010

jatuh katil



pagi sabtu, aritue zahin jatuh katil..subhanallah

kita org bertiga (aku, abah zahin dan zahin) tido atas katil. tinggi gak la katil tue. mak mertua aku ckp da, katil tue tinggi. bahaya kalu zahin jatuh. aku ckap la, insyallah tak jatuh sbb aishah ada..sudahnya, ari sabtu tue, akibat kelalaian aku, zahin jatuh katil..menggigil aku. benda yang aku taknak jadi, jadi gak akhirnya. sebelum nie berkali da zahin asik tuju je hujung katil. tapi berkali tue jugak aku dapat tarik dia..ntah pagi sabtu tue, aku ngantuk. best sangat agaknya layan tido lama2 time cuti kan..sudahnya anak aku terjun dari katil..gile kuat bunyi dia..

zahin nangis beriyer...jarang sungguh dia nangis macam tue..

gigil2 tangan aku nie, pujuk dia..da nama nya anak mak kan..senang je dipujuk, tapi nak dipujuk oleh aku la...kalau org lain, meronta2 dia..

sudahnya, dahi benjol..sebesar telur tue..mak mertua aku tuamkan ngan ais,..kurang da dia nyer bengkak..pujuk dia, mandikan dia,bg dia makan, main ngan dia...da elok..GOOD BOY..

sumpah, aku taknak benda ni berlaku lagi..biarlah aku ngantuk, biarlah aku tak tido sekalipun, namun utk anak aku jatuh lagi atas kelalaian aku, tidak akan aku biarkan...

to zahin, maafkan mama sayang..


tak lama lepas dia jatuh
*seharian aku trauma tengok katil aku..dalam hati rasa mcm nak maki2 je katil tue sbb bagi zahin jatuh..gile kan aku..hukhukhuk


No comments:

Post a Comment