Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, July 26, 2011

happy besday

happy besday to me, :-)

hadiah paling berharga untuk aku,
adalah dikurniakan suami yang terbaik, abah yang terbaik untuk anak aku,
dan anak yang paling hensem, paling comel, paling bijak dlm hidup aku, AHMAD ZAHIN..
dapat mereka ini, benda2 yang lain aku da tak ambil peduli. tak ambil peduli handbag baru ker, wallet baru ker, gelang emas ke, rantai emas ker..mereka lagi berharga dari segala2nya..

terima kasih ALLAH,
kerana berikan aku
ibu bapa yang terhebat dlm hidup aku
adik beradik yang terhebat dlm hidup aku
kawan2 yang paling hebat yg aku ada sepanjang hidup aku
terima kasih, ALLAH..

1 comment:

  1. happy birthday dear! aku doakan ko kebahagian, kesihatan yg baek, rezeki yg melimpah ruah, n to expect baby girl pulak.. hehehehehe.. cheersss n enjoy ur birthday!

    ReplyDelete