Mama & Abah Zahin Bersatu

Daisypath Anniversary tickers

budak hensem semakin membesar

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, June 15, 2010

puasa ganti di bulan rejab

huhuhuh

aku ada banyak lagi hari nak diganti puasanya..adala dlm 10 ari..aku baru buat 2hari (termasuk ari ni)..huhuh

citer semalam, aku buka puasa dengan rojak singapura dan air mata kucing..beli air mata kucing giler banyak..satu jag aku sorang abiskan (tipu, hahahha)..da mcm budak2 kecik berpuasa siut..tak heran makan sangat..yang aku kejarkan adalah air...huhuhuh..balik2 kejer, bateri aku nyaris2 kehabisan..tak larat sangat nak layan anak..kakak ipar aku la yg dok tolong mandikan anak aku..huhuhuh..laki aku, ikut kan jer apa yang aku nak makan..hehehehe

citer arinie, tak tau nak buka apa..rasa mcm nak cari air batu campur..ckp ngan abahzahin..dia kata ok jer...yea!!!

sesungguhnya abah zahin memang tak pernah menghampakan apa pun yang aku minta....kalau dia tak dapat nak tunaikan apa yang aku minta (kadang2 merepek), dia akan jelaskan dengan sebaik2nya dan selembut2 suara...untuk bagi aku faham...

senang citer, abahzahin cukup2 memanjakan aku..suka layan karenah aku yg macam budak2 nie..dan sangat2 bersbar dengan karenah aku yang agak tingtong kadang kala...

mmmmmm, mcm ni nak puasa selalu la...INSYAALLAH

No comments:

Post a Comment